Bli medlem i Sunbeams Vänner

Vad innebär det att vara medlem?

Som medlem i Sunbeams vänner kommer du att kunna får vara med på föreningens årliga aktiviteter.

Föreningens medlemmar har till exempel kunnat vara med på 24-timmars segling och långsegling i Stockholms Skärgård liksom kortare seglingar över dagen.

Som medlem får du också möjlighet att hyra skutan till 10% rabatt för grupper med fler än 10 personer.

Under vinterhalvåret ordnas arbetsdagar så att du kan få hjälpa till att rusta och reparera skutan. Då är vi på Beckholmen där Sunbeam ligger i en docka.

En del av seglingarna kan man vara med på för självkostnadspris. Vissa aktiviteter kan du vara med som volontär.

På webbplatsen och Facebooksidorna kan du se vilka aktiviteter som är på gång. Ett nyhetsbrev skickas också ut då och då.

Hör av dig till Gunnar Andersson om du vill engagera dig. mgandersson@gmail.com

Anmäl Dig att bli medlem i Sunbeams Vänner

Vad kostar det?

Medlemskap kostar 175 kr/person och år, 300 kronor för familjemedlemskap och 100 kr kronor för student.
Swisch: 123 113 1564.
PG: 491962-7
Samtidigt som du anmäler dig kan du gärna betala in medlemsavgiften.
Ange att inbetalningen avser medlemskap, år, ditt namn och mailadress.